Sista tränningen!

I söndags var det sista tränningen!
det var en sån bra tränning som man vill att den ska fortsätta
och aldrig ta slut.
Vi gjorde så roliga saker på tränningen!
Men vi gjorde mycket styrka och upp värmning.
Jag klarade rundat salto (men det hade jag klarat innan)
men den här gången var den bättre än de andra gångerna.
Det var kul!
i slutet av träningen så fick jag och eugenia göra en jätte rolig övning.
Anders kastdade upp oss och då gjorde vi skruv.
det var jätte kul.
Sen fick jag pröva det i Basket Toss.
det var kul.
Förut hade jag bara klarat Kick spin men idag klarade jag kick dubbel!
det var en härlig känsla att klara det.
jag blev jätte glad.
det här var BÄSTA TRÄNINGEN någonsin.

 

 

Men puss och kram!

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR



Önskar Alexa(sweetalexa)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0