Lucia!

Idag är det lucia!
Hemma har vi jul pyntat!
vi har tagit fram alla tomtar!
Det är en riktig jul stämning i vårt hus!!
det är super myssigt
megan har börjat med jul musiken sent i år
men nu är den igång!!
Jag älskar julen det är så mysigt!
gör inte ni det??
Men hur firade ni lucia?
Jag firade inte direkt den men alla 5:or i vår skola
Fick göra upp visningar!


ONSDAG: Då fick bara min klass göra ett lucia tåg för Röda Korset
och gotsundas pansionärer. det var många som grät för att de tyckte det var så fint!
Min klass fick 500 kr till klass kassan.


TORSDAG: Då fick alla femor göra ett lucia tåg för föräldrarna.
Det gick bra. sen hade vi lusse fika.


FREDAG: Då gjorde vi femmor lucia tåg för skolan. Det gick sådär.
Men aja.







Det var så min lucia var.
Puss och Kram Alexa

Kommentarer
Postat av: Hildis

Hej baby!



Vad kul jag gjorde inget speci

2009-12-16 @ 15:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0