Inget speci

hejhej
idag gjorde jag inget speci
jag är rätt trött
jag var hemma hos mathilda
men vi hittade inte på så mycket.
det var rätt synd eftersom vi båda är så fjantiga
och har bra humor.


men nu kan jag visa lite bilder på oss när vi har humor!!







Vad stor vi och gapar för


oh


iiiiiii


hehe


aaaaah jag är fast

COOOOOOOOOOOOLINGAR

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAPOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR

Häxan mathilda

upp

'

näsborre fajten

Dagens nya mode

nemmen godag frun

Hjääääääääääääääääälp spöken

P.S. vi är super skraja

hiphip hurra


aaaaaaaaaaa

vad ska vi ta oss till med???????????????????????????????????????????


hoho

hoppas ingen såg mig

Vem kan nå skylten?







trassig sko och blött hår?

det klarar vi i vinter kylan.

 

 

vilken dag va!

men så ser en normal dag ut för oss

inte undra på att folk tycker jag är konstig när jag håller på så här.

HAHA

jag har bara bra humor!!


Kommentarer
Postat av: william och johan

Ruumpaaaaaaaaaa!

2010-01-15 @ 15:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0