Idag ///jul stämmning

Hej!!
idag har vi pyntat granen.
den blev jätte fin.
Vi hade glitter kulor och tomtar hängande i den.
Vi hade ochså en massa lyssande ljus.
jag tyckte att det kändes som jul.
Det var gätte mysigt!

Sen åkte vi till Gränby Centrum.
där köpte jag klappar.
Jag och min lilla syster gick runt
och kollade i nästan varenda affär.
Det var jätte kul.
Vi köpte pressenter till hela familjen.
alla syskonen och mormor ja och mamma och pappa.'
Nej jag köpte inte till mamma och pappa för dem ville inte ha köpta klappar
Bara hem gjorda.
Så dem ska få en massa som jag har gjort i skolan.
Men jag köpte mycket saker.
Vi kom hem med en massa påsar.
Lillen visste redan vad hon skulle få och jag visste vad jag ska få
eftersom det var vi själva som valde ut.
Det var jätte trångt och bökigt.
Det var fult av folk!

Vi var där i lite mer än två timmar.
Jag träffade Mickis i mitt Cheerleading lag
och min trännare Jesicca(tror det stavas så).


Jag gjorde en massa fina bilder när jag kom hem.
Jag älskar att göra bilder.



Vill ni se dem???????????????????

Ni får se dom i allafall





















Visst var det snygga Bilder!!
I LOVE YOU ALL!!!

PUSS och KRAM AlexA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0