HIHI Jag ser det snöar

Idag snöade det på morgonen!
Det var väldigt kalt ute.
hemma hos mig var det -13 Grader.
det var super kalt
som tur var så hade jag varma klädder så jag frös inte så mycket.
Men erika som vanligt ville gå in på rasten.
Vi gjorde det eftersom min sko gick sönder
så då kom snön in i skorna
och det var kalt.
men det var fint väder idag.
Det var soligt men kalt och men snön var kvar endå.
Det var en härlig dag!
som det var fredag slutade vi super tidigt.
Vi slutade 11.55
det var tidigt. eller hur?
Men iallafall
jag behövde ändå gå på engelska
så jag slutade inte förrän 13:00
Men vem bryr sig det är ändå tidigt.
Sen gick jag hem till erika och så spelade vi in Dr. Fart och Senapssörjan.
Den är jätte rolig.
Här kommer lite bilder från dagen!








Ok sista bilden på Olle är inte från idag.



Men PUSS OCH KRAM ALEXA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0