God Jul

God Jul och Gott Nytt År

Till er alla 








Idag är det jul!!
Julen är kul!








Men nu har jag vaknat i vinter morgonens kyla.

Det är Jul!

det är väldigt kul med julen.

Jag kan nästan inte äns vänta tills vi ska öppna klapparna!!






jag vill önska alla blogg läsande en god jul. det kommer jag nog ha. jag älskar julen. Jag hoppas alla får en trevlig jul med en massa kul. Vad önskar ni er?? Vill ni veta vad jag önskar mig?? Jo det ska jag säga men först tänkte jag bara säga att ni kan skriva till mig vad ni önskar er genom att ge en kommentar och skriva. Ni kan även skriva vad ni fick! Jag vill jätte gärna veta. Men ni kan läsa min önske lista här nedan för!! Gör det och ge mig en
pressent om ni vågar eller vill!!<33333333333
jag älskar att få pressenter. Gör inte ni det? men jag älskar att ge och se hur glada de blir!
Idag har jag på mig speci klädder.
jag har på mig en blommig svart vit kjol.
En vitt linne och en sjal, tajts och lite BLING!
Megan har tomte klädder.
Hon är väldigt söt i dem.
Hon är en liten gullig tomte nisse.
Men vi har jul muciken på och granen lyser ja det är en riktig mysig jul.
Jag och maccuran ska snart ut i snön.
Då måste jag byta klädder.
Jag kan inte ha dessa fina klädderna.
Men Jag önskar er alla en riktig God Jul!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<333333333333333333333333333333333






Min Önske Lista

klädder

smycken

smink

ögon frans böjare

plattong

camera

dator(bärbar)
en lady gaga cd
en jaksson cd
en brittney cd
en shopping runda i stockholm
en shopping runda i uppsala
nagellack
en väska
en erik cd
afficher
3 månaders medlemskap på gsm
prenumasion på Julia
mamma
EN RIKTIGT GOD JUL

P.S. jag skrev inte listan i ordning<3

 

 

 

Från oss alla

Till er alla

En riktigt GOD JUL!

Önskar Alexa






Kommentarer
Postat av: OJ

jag önskar mig tv spel

2009-12-24 @ 13:00:24
Postat av: Till OJ

Vad Kul!

har du fått det?

men om jag visste vem du va kunde jag ge dig det

2009-12-25 @ 16:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0