Firade Jul med Släkten!

Hello Boys and Girls!
Jag har just kommit hem från tant Kristinas hus.
där firade vi jul med hela Faderulanlej!
vi dansade och sjöng.
Vi åt ett rigtigt svenskt jul bord!
det var väldigt trevligt.
Mina syslingar var där.
vi lekte kurra gömma men det var bara för att de är så små
Den äldsta är 6 år.
men jag har många syslingar så den äldsta är nog 20.
men dem som ville leka var 6,4 och 1 år.


Jag fick lite pressenter.
Jag fick en sjal,
ett nagelack
lite armband
pressentkort
Och vanliga jul kort.


Jag kommer få mer pressenter i morgon
och på jul dagen.

Jag vet några saker som jag kommer att få.




Kommentarer
Postat av: OJ

najs

2009-12-26 @ 19:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0